Ortopéd magánrendelés Szegeden – Egyedi nézőpont, komplex vizsgálat

Mozgató szervrendszeri problémák megoldására szolgáló rendelés.
Rendel: Dr. Kovács Milán traumatológus és ortopéd szakorvos, harcművész sportoló, sportedző.

Nézőpontja a hosszú egészséges életre vágyó, mozgásbarát életmódból fakad. Egyetemi időszakában mentődolgozóként, majd baleseti sebészként szerzett tapasztalatot a sürgősségi és fekvőbeteg ellátásban, műtőtevékenységben és járóbeteg szakrendelésen. Az Az Amerikai Egyesült Államokban és a távol-keleten tett utazásai során ismerkedett meg egészségügyi ellátórendszerekkel, filozófiákkal – ezek miatt is a megelőző gondolkodás és a minél természetesebb gyógymódok elkötelezett híve.

Amit kínálunk:

• Ízületi és csont-izom eredetű panaszok szakvizsgálata, feltárása, kezelési terv kialakítása
  • Szükség esetén megfelelő képalkotó vizsgálatok (Röntgen, MRI, ultrahang) javaslata, szervezése
  • Csont-izom-ízületi problémák nem műtéti kezelési lehetőségeinek széles körű ismertetése – közvetlen kapcsolat mozgásterápiás munkacsoporttal
  • A hétköznapi feladatok megoldásához egyénre szabottan az optimális erőnlét elérésének, megtartásának bemutatása, megtanítása
  • Eredeti munkakörhöz, erőnléthez, sporthoz történő mielőbbi visszatérés segítése
  • Szükség esetén gyógyszer és segédeszköz (pl.: fájdalomcsillapítók, porcépítő étrend kiegészítők, gyógycipők, korzettek, térdrögzítők) felírása

Partnereink:

Adatkezelési (GDPR) szabályzatunk itt olvasható: Adatkezelési szabályzat